Foglalás & Ajánlatkérés
 
Kizárólag e-mailben, vagy a weboldal foglalási rendszerén keresztül érkező ajánlatkéréseket és foglalásokat fogadunk el. Telefonon, illetve közösségi oldalainkon érkezett érdeklődésekre kizárólag információt tudunk nyújtani.
 
A weboldal foglalási rendszerében kitöltött adatok helyességért a Vendég vállal kizárólagosan felelősséget. A nem megfelelően kitöltött foglalási kérvényeket nem áll módunkban elfogadni.
 
Az általunk küldött árajánlat írásban történő elfogadása, illetve a bekért előleg határidőig történő megérkezése után egy e-mailt küldünk a foglalás visszaigazolásáról, amely időponttól a foglalás jogszerűnek minősül. A foglalás írásbeli visszaigazolásunkat követően válik garantálttá.
 
Férőhelyek száma a Sunny Garden-ben:

Maximum 6 fő elszállásolására van lehetőség vendégházunkban.

Minimum foglalható éjszakák száma: 3.

Kisállatot nem áll módunkban fogadni.
 
A foglalás garantálásához 50% előleg megfizetése szükséges, melyet a visszaigazolás kiküldésétől számított 3 munkanapon belül kell megfizetni.
 
Az előleg fizetése történhet banki átutalással, illetve OTP, MKB vagy K&H SZÉP Kártyával.
 
Amennyiben az összeg nem érkezik meg vendégházunk számára, úgy a foglalást semmisnek tekintjük, és töröljük rendszerünkből.
 
Banki átutalás esetén az előleget a következő számlaszámra várjuk:
 
Dr. Szászné Frankó Gabriella
Erste Bank
11639002-18609901-39000002

Megjegyzésként kérjük a foglaló személy nevét és a foglalás időpontját feltüntetni.
 

Az előleg megérkezéséről és a foglalás visszaigazolásáról e-mailt küldünk. Foglalása ezt követően válik garantálttá.
 
A teljes szállásdíj előleggel csökkentett részét az érkezés előtt de legkésőbb a távozás napján kell megfizetni. Ez történhet banki átutalással, SZÉP kártyás online fizetéssel illetve készpénzzel.
  
Vendégházunkban bankkártya illetve SZÉP Kártya terminál nincs, így azokkal a helyszínen nem lehet fizetni.
 
Lemondási feltételek
 
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 14. napig írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, a befizetett előleg teljes összege 5 % kezelési költség levonását követően visszautalásra kerül. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
 
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 2-14. nap között írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, akkor a szállásdíj 50 %-a kötbérként fizetendő. Amennyiben a Vendég által lemondott időszakot újra tudjuk értékesíteni, abban az esetben a befizetett szállásdíj 10 % kezelési költség levonását követően visszautalásra kerül. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
 
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 1. napon, vagy az érkezés napján írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, akkor a szállásdíj 100 %-a kötbérként fizetendő. Amennyiben a Vendég által lemondott időszakot újra tudjuk értékesíteni, abban az esetben a befizetett szállásdíj 10 % kezelési költség levonását követően visszautalásra kerül. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
 
Amennyiben a Vendég írásban nem mondja le foglalását, de az érkezés napján nem jelenik meg, úgy a befizetett előleg / szállásdíj a Vendégház tulajdonába kerül szolgáltatás nyújtása nélkül.
 
Módosítási feltételek
 
Időpont módosítás:
 
Egy Vendég egy időpont módosítást kérhet díjmentesen, minden további módosítás költsége 5.000 Ft/alkalom.
 
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 10. napig írásban jelzi, hogy módosítani kívánja foglalása időpontját, úgy a már befizetett előleg / szállásdíj teljes összege beszámításra kerül az új időpont értékébe. A már befizetett előleget / szállásdíjat a módosítási kérés időpontjától számított 6 hónapon belül lehet felhasználni.
 
Amennyiben az időpont módosítási kérelem 10 napon belül érkezik, úgy a már befizetett előleget /szállásdíjat csak abban az esetben számítjuk be egy új, 6 hónapon belüli foglalás árába, ha a visszamondott időpontot újra értékesíteni tudjuk. Ha a visszamondott időpontot nem sikerül újra értékesíteni, akkor a Vendég által befizetett előleg a Vendégház tulajdonába kerül szolgáltatás nyújtása nélkül.
 
Ha a Vendég az érkezést követően, de az előre lefoglalt időpont vége előtt – nem a Vendégháznak felróható ok miatt – távozik a szállásról, akkor a teljes, foglaláskor elfogadott szállásdíj a Vendégház tulajdonába kerül a teljes szolgáltatás nyújtása nélkül.
 
Vendégek számának módosítása:
 
Ha az érkezők létszámában változás történik a foglalásnál megadotthoz képest (többen vagy kevesebben jönnének), akkor azt kérjük mielőbb írásban jelezni, hogy a házat megfelelően készíthessük elő.
 
Érkezés, távozás
 
A vendégházat az érkezés napján 15.00 órától lehet elfoglalni, távozás napján pedig 10.00 óráig kell elhagyni. Korábbi érkezés vagy későbbi távozás a vendégház foglaltságának függvényében, a Szállásadóval történt előzetes egyeztetés alapján lehetséges.
 
Egyéb
 
Ha a Vendég – a Szállásadónak felróható ok miatt – az érkezés napján nem tudja birtokba venni a Vendégházat, vagy azt a távozási nap előtt kénytelen elhagyni, akkor Szállásadó Vendéget kompenzálja. A kompenzálás történhet hasonló időtartamú és értékű szállásadással, vagy a Vendég által már megfizetett költségek teljes visszafizetésével.
 
Szállásadó a fentiekben leírt lemondási és módosítási feltételektől a Vendéget ért váratlan baleset vagy megbetegedés esetén eltérhet, feltéve, hogy Vendég az állapotában beállt változást haladéktalanul Szállásadó tudomására hozza.
 
A Vendég foglalásával (előleg befizetésével) elismeri, hogy az alábbi foglalási, módosítási és lemondási feltételeket megismerte, és azokat elfogadja.

A szálláshely üzemeltetője: Szászné Frankó Gabriella EV.

Adószám: 51330790-1-34

NTAK azonosító: MA19011911